Sunday, January 1, 2017

Tahun baru 2017..AZAM BARU..

Assalamualaikum
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2017
Semoga tahun ini lebih membawa seribu kemanisan dalam hidup..
Diberi keredhoan dalam apa jua yang dilakukan..
Dan diberi kesihatan yang sempurna..aaminn..

azam tahun baru ape ek???
Sebenarnya...azam tu tak kira tahun pon...
Tgh2 tahun pon aku boleh ber azam sebenarnya...kohkoh..
Cumanya aku harap...tahun ni hidup aku ni kebih teratur..sistematik gitew....
Tahun 2016...berlalu sgt pantas...x sempat nak buat perancangan rapi....
Aku hanya mengikut arus...
Byk sgt perkara besar yg aku lalui...
Paling terasa kesah pregnancy..langsung tak pernah di kongsi....kisah bisness online...kisah keluarga..argghh...sgt banyak....

Apapun...harap tahun 2017 aku lbh dapat tune hidup yg lbh teratur...

Di awal tahun ini...2 perkara besar aku akan lalui...
KAKAK ARISSA AKAN MELALUI ALAM PERSEKOLAHAN..DAN...MENUNGGU KELAHIRAN ADIK BABY....:-) :-)



kakak yg dah melalui hari orientasi sabtu lepas.
Alhamdullillah...kakak di tempatkan di kelas pertama dari 6 kelas keseluruhannya...
kakak berjaya mendapat tempat pertama keseluruhan darjah satu masa ujian diagnostik 1 oktober lepas...
apa pun masih terlalu awal...
doa ummi kakak dapat kekalkan kecemerlangan utk tahun2 seterusnya.. aaminn..



adik aysara
Masih membahasakan diri "adik"..
Lagi bebebrapa minggu nak jd kakak...
Sgt petah berbicara....
Rambut yg masih malu2 nak tumbuh...hihi


Apapapun...mereka ni la yg 2 permata hati aku..
Amanah Allah untuk aku dan suami...
Dan kerana mereka aku rasakan hari2 aku begitu pantas berlalu..
meninggalkan 2016 dengan 10001 kenangan....
Sayang kamu ketat2

posted from Bloggeroid

No comments: