Thursday, June 6, 2013

✿ Saaaayang Baby ✿



salam semua..

baby??? hmmm ye baby...
mmg arissa suka kiss baby..
tak kira baby kat nursery ker..
even kalo nampak baby kat kedai mkn pon dia request nak kiss baby tu..
- hah! malu weh -


ayat biasa aku dengar... "nak adik tu"
errr... dr dia baby lg pon dia suka ngn baby yg sebaya ngn dia..
so, aku dah biasa...bkn sbb nak adik atau ape!

mungkin sbb dia adalah satu2 nya anak aku -tuk masa ni-
tak de kawan sgt...
kat kampung ganu dia adalah cucu sulong..
selama 2 tahun dia adalah cucu tunggal nenek & atoknya..
dan skrg hanya ada seorg cousin yg jarang sekali nak jupe..
sbb tu keterujaannya pd baby or kanak2 sebaya dgnnya terlebih2..

bila aku ziarah teman2 yang bersalin..
boleh nampak sgt keseronokkan arissa..
tp kdg aku risau...kot2 ada teman2 yg tak selesa ngn karenah arissa..
ko bygkan..kalo baby tu tgh syok tido..jap2 lg dia kiss..-haissh-

bila time nak balik jenuh lah aku memujuk...
mmg kalo boleh dia nak duk jer situ ngn baby!

ni ade gambar aku gi tgk sedara baru bersalin..



gemok kan aku... ahaks!
tetiba...
 
 
 
 
 


1 comment:

Aty Fared said...

Ni kalau ade adik mesti penyayang giler si arisa nih..:-)