Tuesday, June 4, 2013

:: DuLu daN kiNi ◕‿-


phewww
(◕^^◕)
 
AKU dulu & kini
 saNgat berbeZa -fizikal-


lastweek ade seorg teman rapat post pic ni kat FB...

masa ni jupe TUN M kat the mall...hmmm...ok...
bkn tu aku nak citer...

gambar tahun 2004...aku adalah yang paling kiri..berbaju putih
bersebelahan dengan kwn yg berbaju coklat...

aku tak tau berapa respon yang masih bertanyakan betul ke itu adalah aku..
terlalu banyak..ade yg gelak...dan aku tumpang gelak skali..

eeerr...hehehhe...mmg itu la aku yg hanya mempunyai berat badan 42kg!
tika tu aku dah degree student..selekeh kan???
waktu aku diploma, berat aku mmg hanya 38kg!
ssh gler nak naik 40kg!

okeh...takyah bebel panjang...
ni aku tepek pist aku tahun 2008 = 48 kg
dan..... pic terbaru aku 2013.....dengan berat HANYA 67kg!!!!!! *wink wink*
hahhahahhahaha............



mode : nak kurus...tolong!!!!!!!


nota kaki : takut tgk badan sendiri...


p/s : pd kwn2 yg dah 10 tahun lebih tak jupe aku...jgn wat muka terkejut bila jupe aku...
hehheehe.... walau bdn aku dah besar..tp aku tetap sama cam dulu...




5 comments:

ily♥ said...

sy ms zmn studi pun kurus cmtu jugak...ms tu susah sgt berat nak naik...dok la turun naik area 39-41kg je...sgtla kurus...mcm skeleton je rase...huhu~

Unknown said...

salam kenalan....
bila kadar metabolisme badan da semakin menurun, berat badan pun ada la effect skit...
tapi tak per, janji happy dengan family dan diberikan kesihatan yang baik pun dah memadai,kan??

Aty Fared said...

Eerrr..kurusnye akak duly... tp skrg pon bkn gemuk sgt pon..:-) jgn risau sgt..

jamilahamzah said...

huhu.. saya pun dh naik 10 kg sejak abis study...

Unknown said...

Samala.. Saya naik 10 kg selepas 5 tahun grad... Hehe.. Takottttt...