Monday, June 24, 2013

HaDiaH dARi BLoGGeR..tq..toce..toce..


Salam semua...

jerebu teruk kan?? kat selangor sekolah cuti ari ni..so, taska anak aku pon cuti..
seb baik la laki aku cikgu..selamat ber MR.MAMA la yer..
bersama-sama kita doakan agak selamat dr segala mende yang tak elok..
doa turunkan hujan..doa supaya semua orang berdamai dalam kemelut jerebu ni..

okeh...
abih pasal jerebu...ni aku nak propa pasal present yg aku dapat dari kwn blogger aku..

terima kasih mama zara,zareef..[lily]...
walaupon aku tak kenal pon lily ni..aku sebenarnya dah lama silent reader blog lily nih..
aku suka tgk zara berposing..
sgt fotogenik..
masa befday party dorg..lily ade offer doorgift {FM}..
 aku tggal jejak mintak FM tu..hahha tak malu kan???
aku ni pantang mende free on ajer..
alhamdullillah..FM tu sampai gak kat tgn aku..
saje suka2..seronok sebenarnya..leh mengeratkan silaturahim..

ini dia FM adik zara ngan adik zareef..

 
 
hokeh..satu lagi present..terlambat hapdet..
hadiah GA dr blog susunatur sioca..
join GA sekadar suka2..tak sangka menang..
yeaaay..dapat no 2..

ape aku dapat???

tadaaaa...
toys storage...




thanks both of you! i'm really appreciate it..dan kalo boleh nak lagi...hhehehehehehe..
 
 

No comments: