Thursday, April 17, 2014

wow banyaknye...



LAST MONTH PUNYE CERITA...

gi bank in duit tabung arissa...
sekali selambak orang bank rakyat ni bagi...
  dah selamat hantar kampung dah adiah2 ni..
bagi kat anak sedara...
kat rumah xde sape nak pakai..

yg mana agak2 rasa nak guna aku simpan la..
pensil kaler beg topi baju botol air..xde sape nak guna kalo tggal umah aku ni..
kann terpaksa tambah storage box lagi..
tu pasal laju2 jer aku pas kat anak2 sedara aku..
anak2 sedara belah asben aku ramai wei..tu pon x cukup..ade yg tak dapat!

huhu..tak pe..nati mak usu bg lagi..dont worry!
heh!


5 comments:

IeRA said...

Banyaknya....

sekali pergi bank in ke?

jaja_NorLiza said...

@Iera : yup...sekali bank in jer...dia bagi byk tu..

CikNaa said...

wah..ini betul2 banyak ni..

Lily@MamaZaraZareef said...

mak aiiii..mmg banyak sungguh die bagi tuh..bermurah hati sungguh bank rakyat..hihihhi

Baiduri said...

Wah...ni mesti bnyak simpanan duit tabung arissa yg g bank in kan.... Tp bank rakyat memang bnyak adiah, budak2 mesti suka klu dpt adiah2 tu....hubby pon slalu wat balik kmpung bagi kt ank2 spupu, dh kjenye pon kt b.rakyat....hehe

Salam pantai timur...klu balik sp boleh la kenal2an yek..heeee