Friday, April 4, 2014

Kanak-kanak riang...Membesar dengan jaya!


salam jumaat!

membesar bagaikan juara!
hahha..sekejap masa berlalu..
anak aku dah hampir 4 tahun usianya..
dah sekolah...errmm..dan makin banyak akal nya!
 
 
  anak2 buah aku pon dah makin membesar..
Aish Eeman dah nak masuk 2 tahun..
Shazia Zahra dah berusia 6 Bulan..
 
AISH EEMAN
 hencem la aish ni...dah mcm big2 jer ummi ja tgk...
seb baik duk jauh kat sarawak kannn??
kalo tak siap la ummi kerjekan!


yang aku pegang tu shazia masa umur 10 hari..
kecik jer...


 ha..tudia!
ni shazia sekarang...last week aku nyinggah umah adik aku masa lik kampung..
dapat la juppe dak kecik ni...
tgk lengan memang kalah la kak arissa...

 

"nati bulan jun nati kita jupe lagi yer...ummi ja nak gomol puas2.."
[bajet shazia & aish yang cenonet tu nak bace blog aku.muahahah]
 
aku mmg suka nyakat anak buah aku! hahhaha
shazia ni masih baby..tggu besar sket lagi..siap aku kerjakan..

aish dah biasa kena gomol ngan aku...memang menagis tak hengat budak tu...
heheh..kejam kaannn??



** aku ada 3 beradik perempuan...setiap sorang ade satu anak...ha! cam comel2 jer kan plan kitaorg...ikut aturan gitu!!!




1 comment:

Aty Fared said...

heheh...nanti ada lah tu... :) dah besar dah icha.... 4 tahun dah...