Wednesday, April 30, 2014

ape2 je la anak ooiii...



arissa memang suke mewarna..
asal jumpa crayon or pensil kaler..memang dia akan mewarna..
kalo ada kertas dilukis nya macam2..
dan kalo tak de kertas..dinding..lantai..dann meja pon boleh..
sbb tu aku sanggggaaaaaat risau kalau pensil warna  tak disimpan ditempat yang betul..

dulu-dulu aku suke lukis macam-macam tuk arissa..
lukis binatang..kartun..buah2..
dan arissa akan warna..

tapi bila sekarang ni arissa dah bersekolah aku lebih prefer beli jer buku2 mewarna..
cantik sket lukisan nya berbanding ape yg aku lukis...

dan bila lukisan yang banyak part ni..arissa akan warna ikut sukati dia jer..
aku biarkan jer dia berkreativiti..



lagipon arissa mmg jenis tak leh kita nak ajar dia kalo dia ngah khusyuk wat keje..
memang sebijik perangai aku!sebab tu spongebob arissa kalerfull!!!! 
yang paling best tangan kiri dan kanan kaler lain2 tu!!





No comments: