Sunday, April 10, 2016

KEMBALI.


Assalamualaikum...

hurmm...7 bulan lebih aku menyepi...
menyepi dari dunia blogging...
menyimpan rajuk di hati...

waahhh..drama sangat aih....

Alhamdullillah masih ada yg menyokong...
masih ramai yang contact merindui cerita ntah pape aku ni...
huhu..tacing mak! mekasih yer..

aku ada jer...menjalani rutin hidup harian seperti biasa..
tapi hanya tidak dikongsikan di sini...

InshaAllah cuba utuk aktif kembali...
untuk mengabadikan segala aktiviti keluarga kecil kami..
menyimpan rapi kenangan2 indah...
DI SINI..

Banyaaaaak sangat perkara yang perlu di kongsi...
tapi..mungkin akan ambil sikit masa lagi...

layout blog pon masih tak terupdate!
header kena tukau baru...sian si kecik tiada di situ...

apepon..terima kasih kerana masih membaca coretan merapu aku..


pssssstttt: menyepi...tapi aku selalu blogwalking kat blog korang...seronok baca...sempat aku tggal jejak kalau sempat..kalau tak aku just lalu jer la.. ..tak nak terlalu ketinggalan..
bizibodi kannn??? heh.




No comments: