Tuesday, September 25, 2012

mood : Kebizian melanda aku….



Wah bizinye ko kan jaja….sampai bersawang berkulat blog ko tinggalkan….
Ape keje ko ni ek? Menteri? Lawyer? Dokter?
Hahhaha….walaupon aku hanya seorang kuli…bizi ku tetap melebihi org berjawatan tinggi…
Dah nama pun kuli2 jer kan???hehhehehhehe

Aku mmg x sempat nk BW….
Nak jenguk blog2 korang…..
Ni pon aku curik masa di awal 6.30 pg….bajet si kenit aku tu x takkan bgn waktu2 cagini…
Err…
Byk sgt cter aku nak update….terbengkalai….
Dari citer raya…pastu open house…besday arissa…jumpa blogger aty…g site visit seminggu….mm…byk sgt! terlalu banyak….
Nati la aku story satu persatu…

Alamak…aku dah dengar “uuuek..nak ummi”….mesti dak tecik ni dah bangun..
Adush….dah bangun si comel nih…..
Dah aku kena stop…..nak bersiap g keje lagi ni….

Hahhaahha….
Korang leh agak x caner kelam kabut nya aku…
Errr….tu pon ade hati lagi aku nak hapdet blog!


Adui….tggguuuuuu…..nati aku story panjang2 yer…..


Babbaiiiiiiiiiiiiiiiii!

No comments: