Friday, September 28, 2012

Aku menuLis bukaN kerana Nama...



saLaH KeR aku DiGeLaR BLoGGer????…..
Uishhhh…..dah lama aku tak menaip N3 mengumpat ni….
Sila STOP baca pada yg tak nak tambah DOSA…huahahahhaha….

Ekceli, aku bukan nak mengumpat….gossip jauh sekali….[wah..ayat!]
Post kali ni lebih kpd LUAHAN RASA HATI….
Sebab tu aku carik gak masa nak post…nak kongsi ngan korang2 yg bergelar BLOGGER…

Pada aku sape2 yg ade blog…x kira ar ko jarang updated ker….ko tulis suker2 ke… ko mmg seorang puitis ker…atau ko mmg TOWN PLANNER cam aku….tp ader blog! Tu boleh dipanggil Blogger!
KAN…KAN…KAN…?????...

Ade seorang insan… hamba Allah yang terpilih mungkin…
Tersangat la tinggi kebizibodian nyer…
Tanya kat aku…tanya or sindir aku tak pasti….
“best sgt ker be blog2 ni?….tak de pasal la nak tambah keje...bercerita sume benda..cam xde privacy hidup”
Jawapan aku : best!

Ade gak kawan aku kata berblog ni nak cari glamer….
Glemer ape kebendenya????!!!!!! X paham btul aku! Ceh kolot!

Aku ni suka jer bercerita..menaip ape sajer yg aku suka…
Kalo aku bizi xde la aku update..kalo ade masa aku tulis…sempoi jerk kan….
Ape yg menyebabkan orang boleh kata “tak de keje carik keje”
Pada aku, sape yg suka baca blog aku ok, go on…aku lagi suka…. [leh + kwn]
Tp pd yg tak suka…tak yah ko sindir2 aku bagai….
Ko tak nak baca ko diam…tak de sistem paksaan….pui!
Kadang2 aku pekak kan telinga…lantak korang la….
Tp kan…
Berdesing gak ar telinga ni walaupun dah dipekak kan…
Uuuiiiiihhhh….
Mood : angrybird!!!


Abaikan. Noktah!

“laillahaillaantasubhanakainnikunttumminazolimin”..
Bila dalam keadaan marah aku selalu baca ayat ni…tarik dan hembus nafas 3x..alhamdullillah…tenang…
Doa yg mmg xhenti2 aku baca masa aku sakit nak bersalin dulu…hehhehe…

Mood : Tenang…..hehhehe…
 Sambung lagi…..
Tp kan bila aku tak update blog….
Masih ramai jer Tanya aku…nape dah lama tak updated blog???
ha! Yang ni aku suka….
Dalam ade org sekeliling yg menyampah ngn blogger ni…
Masih ramai lagi yg suka baca blog aku! [cam bagus jer ko ni kan jaja! Huh, pui!]
Hahhaha…
Aku tak de la nak carik publisiti ker hape…
Aku Bukan retis!
Cam aku kata td…aku mmg berterima kasih pada yg sudi baca cerita2 merapu aku….
Maknanya masih ade yg suka…w’pun aku tau dia xde blog pon..maknanya bukan blogger…
Tp dia suka BW!
Hehhehhe…
Pada yang follow blog aku mmg aku bertambah saaaayaaaang kat korang…
Tp xde plak aku gler nak kejar carik follower ker ape!
Nak follow di alukan…tak nak pon tak pe…
Aku bercerita pon bukan tu tujuan aku….
Sajer aku nak abadikan sesuatu …
Mungkin tuk masa akan datang…
Kot2 la anak aku leh baca masa aku dah kerepot nati! Hehheheh

Papepon…sebenarnya post kali ni aku rasa mmg post MENGUMPAT!
Hahhaha….
Adush! Dush..dush….jom belasah aku!!!!

Vrroooooommmm…!!!!!!


Gambar xde kene mengena ngan tajuk & post….
  Insan kesayangan aku!
pengarang jantung hati..pengubat duka lara! ;-)
Bila marah aku akan tgk gambo si bapak dan si anak ini….
Jiwa tenang…
Mood : SMILE!

Mmuuuuuahhhh!

3 comments:

iietamalek said...

normal kalau berblog..saya pun pernah kena mcm kamu..stlker yang suke nak ambil tahu kehidupan org..

Aty Fared said...

log tuk popular..?? tak de maknenyer..huhu...aty dah lame ade blog...tapi tak pernah rase semua tu..bagi aty..blog sebagai hobi..:) dan menmabah ilmu serta kawan baru..:)

Ayu Rashid said...

Hai... just found ur blog.
As for me, i suka menulis. Suka sharing.. dan suka membaca

So blog is the most suitable platform for those who likes reading, writing and sharing.

Lp blog ni akan jd kenangan utk kita dan generasi kita kan. Jadi katak pekak jer u.

Selalunya org yg ckp mcm tu la PRMBACA SETIA BLOG KITA hahahahaha