Tuesday, May 27, 2014

Batu Feringgi



tadi belek2 folder pic...jumpa plak pic yg aku gi Batu Feringgi..
bulan feb tuari kot..
masa balik kampung Sg.Petani aku singgah Penang..
biasa kalo balik kampung,tambah2 balik kedah
mmg tak de la laki aku tu rajin nak menyinggah..
ari tu ntah angin ape teruje sgt dia nak tunjuk aku jambatan ke-2 penang tu...
sampai ke pulau aku guna la ayat2 manis aku...
"bawak arissa mandi pantai ni bagus gak ni"

hahaha...laki aku mmg kalah kalo guna ayat kait2 ngan anak ni...

apalagi... teruje la anak aku...

walau sekejap sempat la posing sket2..guna henpon yg battery pon dah nyawa2 ikan...
gasak la...
ade la gak kenangan...



 ko tgk rambut arissa..
kira halal la..tak sempat nak melawo dah..
teruje sgt ngan pantai!



 mcm dugong daaaa!

 best ni sejak anak dah pandai snap pic!
hhahha! feeling masa2 bercinta gitew! -pang!!!-

balik naik feri...sonok festime arissa naik feri!

dah mlm...
sebelom tu ada pekena pasemboq kat pdg kota!
xde pic...sbb kalut org ramai...dah la panas satu hari suntuk berjalan...
dari subuh kluar rumah shah alam...
hangit satu badan!

sampai sungai petani pukul 11 malam...
mak mertua tunggu anak menantu yg kaki jalan...
hahahha..

sekali sekala mak!



2 comments:

LYAfrina said...

dulu2 masa kecik slalu ke batu feringgi sbb abg ipar duk sini..
semakin cantik

Aty_Fared said...

saya suka batu feringgi ni.. teringin nak pergi lagi...