Wednesday, September 3, 2014

KAFTAN untuk "arissa"



phew! tajuk cam drama ko!

aku jarang sangat...eh ke tak pernah langsung...
pakaikan arissa baju tidur jenis kaftan..dress ker..maksud aku bukan baju ngan seluar..
kan ade yang jenis barbie,frozen, PRINCESS...bla2 tu..yg jenis2 baju tidur cam dress tu...
ala2 girl sangat tu..

biasa aku hanya pakaikan arissa utk tidur,
baju tangan panjang or pendek..tp MESTI ngan seluar panjang...

Satu ari tu ondaway balik dari terengganu nak ke sg petani..
nyinggah kat bukit bunga..kat kelantan..
arissa request nak kaftan...
errmmm..kiut gak kaftan tuk budak2 ni...harga pon seploh hengget jer..
aku belikan selai..selai je ok..
sbb aku pikir kan tu naluri kanak2...nak tu..nak ni..pakai nya sekejap jer...

TAPI tak sangka plak arissa suka sgt kaftan ni...
asyik la ulang nak pakai baju tu...
basuh ari ni ptg kering malam pakai lagi...
ulang2 baju tu ajer...
selesa kott...tak tau la kot2 dia feeling2 cam cantik kannn???
arissa mmg suka berangan!


apa-apa pon pada pandangan mata ummi kamu memamg comel anak!


nati aku nak beli banyak2 kaftan untuk arissa [kannn..mak ko dah hover!!!]



:: pernah arissa request nak pakai kaftan tu pergi kenduri...errrr APAKAH??? ::




1 comment:

LYAfrina said...

Mmg comeyyy je... asya pom ada aritu.. tp dh koyak.. ganas sgt.. hehe