Monday, September 8, 2014

4 Tahun sudahhh!!!



sekejap jer masa berlalu...
pejam celik pejam celik dah 4 tahun umur arissa...
Alhamdullillah..membesar dengan sihat...


di usia 4 tahun,,,
arissa sangat petah berceloteh..
kadang kala sangat boosy kat ummi..
tapi tak dengan abah..
arissa suka mengarah..
arissa sgt suka melukis..
adakala sangat berdikari -nak jadi kakak
tapi ade gak time akan jadi baby-baby...
arissa sangat penyayang kat adik baby dalam perut ummi..
arissa suka pada apa sahaja yang cantik2..
sangat girlish..
arissa suka pada mekap..
sangat suka beraksi depan kamera..
ada time arissa seorang yang sangat moody...
arissa seorang budak yang baik...kadangkala ada nakal..
paliiing dasyat arissa suka sangat nyakat ummi...
pastu buat muka tak bersalah..
sangat banyak helah bila buat salah...
arissa dah pandai mengaji...
tapi membaca masih belom padai lagi..
arissa dah boleh solat...
tapi semua solat adalah niat solat asar...
hihihi...
dan banyak lagi karekter arissa di usia 4 tahun ni...

macamanapon perangai arissa...
ummi nak arissa tahu...
yang ummi ngan abah sayaaaaaaaaaaang sangat kat arissa kerana Allah...
arissa adalah anugerah terhebat untuk ummi dan abah...
ummi doakan arissa jadi anak yang solehah dunia dan akhirat....


SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-EMPAT ANAK UMMI & ABAH
*ARISSA ZULAIKHA MOHD AZNAN*





3 comments:

ily♥ said...

Alhamdulillah..sekejap je dah besar kakak arissa..
Sanah helwah...semoga menjadi anak solehah..

LYAfrina said...

alhamdulillah..selamat hari lahir arissa..moga mbesesar bagaikan juara

Suriana abdul kadir said...

Happy belated birthday Arissa..
Sma mcm anak I, Ziqri 4yo..