Friday, April 3, 2015

sepah??? situasi biasa...



Sejak jadi surirumah ni kan...ehh??
Surirumah??? [YG NI NATI AKU CTER]
Yer..sejak jd suri..aku tak kesah pon rumah aku mcm tokang pecah..
esok pepagi lepas anak tdo aku kemas2...
Malam sepah lagi...esok aku kemas lagi...
mcm tu la rutin nya..
xde la nak bebel2 cam dulu...
sbbnya aku ada sikit masa terluang nak buat semua tu...
kalau ada kain berbakul x lipat..tu sebab aku MALAS..

dan..arissa la org paaaaaling bahagia tuk sepahkan rumah...
ko tgk siap dia buat tanduk lg...nak tunjuk happy nya dia bila dpt sepah...
dan yang penting ummi TAK MARAH...

buat la nak...selagi terdaya..
esok ummi kemas lagii...lallalalaaa

Eh???? Abah pon nak tumpang sama???
Boleh..boleh....

jom kita tonggang tebalik Kan rumah kita!!!!
 Esok ummi kemas lagi...
kahkahkah...

tetamu dtg laju2 kita kemas yer...

MOTIF???

suka hati jadi SURI!!!




1 comment:

aiezzaSue said...

hehe, biasalah bila dah ber...anak anak ni
alah bisa tegal biasa gitewww :)
saya ni siap pakej mural kat dinding lagikkk..grrrr ;D