Tuesday, April 28, 2015

Random : Cerita sebulan sebelum bersalin






hah hambik ko tajuk!..
ni sbb entry tertunggak la ni..
sayang jika aku tak abadikan dan share ngan korang semua..
aku tau..adik badik aku pun akan baca blog ni..
jdnya..aku share je apa yang aku rasa perlu..

byk sgt moment yg aku tak dapat lupakan..
sebelum bersalin adik aysara.
ade la beberapa aktiviti yg aku lakukan bersama..
lebih kepada "Family Time"
masa tu aku dah sarat..
dan sebelom aku sarat pun..-start awal mengandung-
mmg mud berblog kelaut! byk masalah time tu..
aku tak sihat..keje opis yg selambak sbb boss gi haji..
byk projek aku kena handle sendiri..agak kusut..

aku nak tepek gambar2 kitorg kat sini..

sbb entry tertunggak..
kita guna konsep biar gambar berbicara la ye.. :)








oleh sebab tenet kat umah aku cam siput...
nak upload pic pon terlalu slow..

aku pilih pic yg betul2 aku rasa ade moment tersendiri..
yg lain tu simpan kat memori aku je la...



next entry  : IshaAllah aku dah ada kekuatan nak share pengalaman aku bersalinkan adik Aysara..




No comments: