Sunday, September 6, 2015

6 bulan dah makan DURIAN????




Gambar aysara masa 6 bulan...

aku share pic ni kat grup wassap family...
Dan dan tu mak aku kol...
apalagi kena lecture berbakul2 la...
bagi anak mkn durian..


Hahhaha...
sebenarnya pic tu pon gimik jer lebih...
takde la aku nak suap anak  durian..
giler hape...kecit lg kot...
saje suka2 snap pic konon nya sara mkn derian..
tu sebenarnya mak pak yang melantak durian tu..







Hmm..dap nya durian....
teringin la pulak...


korang2 mesti ada yg tak mkn durian kan???...
Citarasa masing2..
aku pon sejak kawen ni mmg hantu durian..
dulu2 paling byk aku boleh mkn 2ulas je la...
utk sekali hadap...hehehe

faktor usia...
ek???











3 comments:

lia ummiirfan said...

hihihi..comel je aysara muka gitu., :))

Tips atasi morning sickness

LYAfrina said...

Nnti jd durian lovers la ni

Nonton Film Bluray said...

hati hati jangan kasih terlalu banyak