Sunday, November 13, 2016

Sewing!!!

assalamualaikum...

Cerita dah lama terperuk..
Ada masa update..kalau x kita peram dulu ..

Dah hujung2 tahun ni..byk program sekolah yg kakak arissa join..biasa la ..dah 6 tahun kan..tahun depan dah masuk fasa baru..sekolah rendah plak...errmmm dah besar anak ummi...(mak tacing tetibe)

Hari tu ada sessi photografi sekolah...mmg tetiap tahun ada..tapi biasa nya pakaian seragam sekolah...utk bd 6 tahun biasa akan diberi tema..dan tema tahun ni..."tradisi/kebudayaan/bangsawan mengikut negeri di malaysia".

Aku ni dah keadaan kesihatan x berapa mengizinkan..kalau ada baju kurung aku belasah jer kan...tapi arissa mmg takde baju kurung!!! Maksud aku kurung yg betul2 kurung!

Aku gagahkan...cari perca kain yg ada...korbankan selai kain batik...dan mula sewing cara aku!!




kita pilih negeri abah ye sayang....so..jadi la dia baju kurung kedah versi belasah by ummi..hahaa

posted from Bloggeroid

2 comments:

Aty_Fared said...

kak.. saya nak tempah jahit kain...boleh ker..

Ema Kamma said...

sweet baju Kak Jaja jahit...