Friday, December 9, 2011

guLa2 HaTi Saya


Kalo ikut kan due, arissa kuar 180910...10 hari after aidilfitri...
Tp mungkin arissa nak raya kan...
masih ingat masa tu bulan pose 2 hari b4 raya....

Hokeh...ni aku nk citer..a.k.a mengimbas kembali saat2 kehadiran arissa lam hidup aku..

Teruja yg teramat sgt....masa aku pegnen kan arissa x de la aku mengalami morning sicness yg teruk...biasa2 jer...x lalu mkn...itu ajer...berat aku pon masa tu turun 10kg....

Mengidam...sekali jer aku aku mengidam...[seingat aku]...
Mengidam buah nangka...en aznan berjaya dapatkan buah nangka tu area kat puncak Alam..
Yg lain tu ade gak aku teringin nk mkn..
tp aku istilah kan tu tekak aku yg mengarut2...hahhahaha....

SCAN...masa pegnen 7 month aku sebenarya da tau jantina baby...
teruja setelah beberapa kali scan x nampak..akhirnya masa 7 month aku da nekad tu last scan...alhamdullillah... terang dan jelas...baby GirL...


Delivered...aku xde la sakit teruk sgt...tp nk tggu bersalin tu agak lama...pukul 2 pg aku dimasukkan ke hospital...kul 6 ptg esok nya aku bersalin...mesti ngeri korang dgr kan??? [hampir 16 jam]

Tp kan...percaya atau tidak...hampir 80% masa aku kat labour room tu aku hanya tido...aku pon  x tau nape...ngantuk sgt2....smpai sakit pon aku lupakan....heheheh
[ sgt2 jrg kes cam aku nih] tu kata doctor yg sambut arissa.....  
sape nak petua: leh roger2 ngan aku...ngeh2x

Alhamdullillah semuanya selamat...tepat jam 6.11pm hari rabu...080910 lahir la arissa zulaikha dengan berat 3.0kg...

 arissa after 2 day delivered

nati next n3 aku cter perkembangan arissa sehingga kini....SANGAT RIANG & SANGAT COMEL...ngeh2x....[aku puji anak aku tau] PERASAN!...

1 comment:

Aty Fared said...

ape petua tu ek..?? share sekali nanti..:) lamernyer kat spital tu kenape...