Saturday, June 16, 2012

:: Gula-GuLa uDaNg ::




 Korang tau tak gula2 udang nih….
Masa kecik2 dl selalu beli..10 sen 3 biji kot…
Ade kacang2 hancur  kat lam dia…
Tp yg aku ingat plastic kat dalam tuh boleh mkn…
Best!
Dulu masa kecik2 berebut2 nak mkn plastik tu…
Hahhaha…leh kenyang kot…

Yg sebenarnya aku nk cter…td aku jupe gula2 udang ni….
Packaging dah lain….
Plastic yg leh mkn tu pon dah tak de…
Aku beli 20 sen sebiji…saje nk tau rasa masih sama ke tak…
Ala2 nk feeling zaman kanak2 aku dulu…
Hahhaha…rasa kacang tumbuk tu still ade la…
Tp agak keras…dan sgt manis!
Kalo yg dulu2 tu masuk mulut jer terus cair..
Pastu kacang tu byk..tak de la manis sgt!
Hahhaha…zaman dah berubah…
Gula2 pon berubah ikut peredaran zaman…..
Hihihiihii…..

Ni dia rupe packaging baru gula2 udang…

 kecik2 dulu korang suka mkn ape???





4 comments:

ctmah said...

suke yang lamaaaa

!k@ said...

suka mkn asam yg ada gula tu simpul2 ngan plastik..hehe

Hafiza Abdul Latiff said...

sedap, semalam baru jumpa kat R&R.bapak mahal tapi sebab teringin beli jelah :P

Hafiza Abdul Latiff said...

sedap, semalam baru jumpa kat R&R.bapak mahal tapi sebab teringin beli jelah :P