Friday, June 15, 2012

:: selongkar bag sendiri!!!


Edisi jumaat!
Menyelongkar my handbag!

Hehehhe…terasa berat dah nk rabak bahu ni…
Menggalas bag ala2 poket doraemon!
Sume mende ade kat dalam ni…
Aku mmg malas tukar2 h/bag…
So, 1 bag ni lar aku duk usung kemana jer aku pegi…
Bila dah agak2 bosan baru aku tukar…4-5 bln sekali kot…ntah lg lama…ngeh…


my h/bag..tak de jenama ek..bawak kemana saje..
shopping, office..santai...etc..
tu lar segale mak nenek ade lam ni..wakakaka

Hikhikhik…lam beg aku ni mcm2 ade…
Nak tgk…jom tgk segala isi perut beg ni!!!

my external h/disk..pendrive...
yg ni mmg sentiasa ade lam beg..
byk ek??...hehehehe..
tu semua adalah backup fail keje aku...

 
henfon...yg ni mmg xleh tertinggal...
sgt penting!
 
 
 kunci kereta & kunci office...

 
 purse & beg duit syiling...
hari2 nk bayar parking pakai duit syiling!
aku paw tabung arissa...hehhehe

note book & pen...
sgt perlu...

kabel kamera + kamera 
 kdg2 jer ade lam handbag!

losyen...letak kat tgn after mkn..xde la bau2...
fyi, aku x suka mkn pakai sudu...
IN2IT tu pelembab bibir...
bibir kering bila duk lam bilik ekon...
huh!! kampung betul aku ni kan!!!

 yg ni best!
kate dah jadik mak-mak kan???
harus lar...bib + lampin arissa..
senang kalo nk kuar mkn terus pakaikan jer...
lampin tu tuk lap2...
tp yg tu dah comot2 sket...
rasanya dah guna kot! lupe nk kuarkan! hahhahaa
pengotor la ko ni jaja!!! ampun!!

  ni pon ade...getah rambut arissa...
aku suka ikat rambut arissa...
kalo tak, nati rambut dia kembang2...hehehhe
so, standby jer lam beg senang!

 libreses pantyliner...
normal tuk pompuan..
standby incase!

 buku bank arissa..
tisu...
ha!!!....kertas tu saman parking dr MBSA...
huhuhuh..tak bayo lg...

 segala ubatan...
minyak cap kapak + panadol tuk pening kepala
minyak penawar hitam..tak sure nape leh ade lam beg!
yg lam kotak tu ubat sakit gigi...baru beli..belum guna lg...sbb gigi dah tak sakit!

hahahahha...amacam???
byk tak barang lam beg aku???
hikhikhik. dasar.









No comments: