Monday, July 2, 2012

Bersawang!


Dah lame gler x hapdet! Giler bersawang aku punye blog!
Hahhahha…
Aku bz…kalo ade kelapangan baru aku start menaip…
Ni pun aku terpaksa autopublishkan aku nye entry…
Kat opis bz teramat skang ni…
Ade pojek baru nak start…so, byk meeting kena attend…keje akan mule menimbun! Hihihi…I like!

Dah terpaksa aku curik2 masa wiken menaip entry yg dah berkurun berabad aku simpan…
Kdg dah x tau nk cter ape…sbb entri sume dah basi..
mcm byk sgt keje ko ek???

Hahahha…kat umah byk keje rumah harus diberes….
Cuci baju..mop lantai..cuci bilik air…buang sawang..lap habuk…
Semua tu aku akn wat sekali jer seminggu….[wiken]
X larat la aku nk wat hari2…sapu sampah jer kalo perlu aku wat hari2…
Kalo perlu hokeh! Kalo tak perlu 3 hari pon boleh…
Giler pemalas aku ni kan???
Hahhahaha…

Semalam arissa demam….huhhuu…
Setiap sabtu anak aku akan demam….ahad akan ok…
Dah 3 week cagini…
Very the PELIKS..

Badan panas teramat…tapi dia ok jer…masih aktif Cuma kdg2 dia akan merengek x tentu masa….
Aku x bawak g klinik pon…bb rasa cam ok jer…
Cuma time tdo mlm aku gelabah sket…
Arissa ni stock batuk berkahak….
Kena kuar kan kahak n lendir kat tekak baru dia leh tdo lena….
Kadang risau gak kot2 dia muntah ke hape…
Alhamdullillah setakat ni masih ok…
Dia pon aktif jer….

Tingat kisah masa arissa 6 bln…
Muntah..berak2…batuk…
Sudahnya kena warded….
Doktor suspek kena “ROTAVIRUS”
Tp alhamdullilah….xde pape….
Tp sedih ko tgk gambo2 dia time tu….

Huhuuhuh…jom aku share gambo2 masa arissa kena warded tu….

sian arissa...sedih aku tgk arissa time nih!

 dalam sakit2 pon masih boleh tersenyum...








1 comment:

izla said...

sedih kan tengok bby kita tak sihat.
kalau boleh nak semua sakit tu pindah kan kat kita..
doakan semoga arissa cepat2 sihat. :)