Monday, August 5, 2013

seLamaT Hari Raya semua!


hapdet laju-laju
 
hai...dah lama menyepi...huuu
mesti korang2 ni dah ramai lik kampung kan???
aku masih keje lagi...
sok pg2 aku gerak balik utara..

sebenarnya aku nak ucap 
"SELAMAT HARI RAYA"
tuk korang2 yg baca blog aku nih...
maaf kalo ade silap salah tau..
terkasar bahasa..terlebih bicara..terover tutur..
segala yang ter..ter.. la...

awal kot ko nak wish raya ni jaja oiii...
hehehe..
sebab aku tau mungkin blog aku ni akan menyepi seketika...
akan bersiaran balik pas raya...muahahaha

sebelom balik esok byk mende nak kena setelkan...
dengan keadaan kesihatan aku yg tak memuaskan..
aku habiskan keje2 opis..-mmg tau takkan siap-
boleh sambung pas raya..tp dateline seminggu pas raya...
errr...
baju yg nak lik kg dah siap packing...
cuma tinggal yg sikit2 jer...
rumah pon aku dah kemas wiken tuari,....

okeh la...
aku nak sambung keje...
selamat hari raya semua...


"jemput beraya umah aku..sape yg sudi..nak dtg pm jer aku..kalo xde contact leh email..aku akan berada di rumah shah alam start 15 ogos..pas- pas tu ar kalo ko nk beraya pon...hehehe" 




 

8 comments:

cik dah faridah said...

selamat hari raya...esok cikdah last day keje...

Unknown said...

selamat hari raya jaja!
balik raya nti jom beraya sama di shah alam! hahhaha

Fizah said...

selamat hari raya!! =)

Han Hanni said...

Slmt hari raya

ayahmamilisa said...

selamat hari raya jaja..insha Allah nak raya umah jaja gop kekgi :)

diary_ciknaa said...

samat ari raya jgak ksk..

Julia Johari said...

Selamat hari raya kak...hati2 tau balik kg...maaf zahir dan batin :)

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin..=)