Monday, October 7, 2013

Ni baru betul2 bidan terjun!!!


lama aku menyepi..
tukar profession seminggu...
menjadi bidan moden yg tak bertauliah...
hahhaha...

sekarang kembali ke profession asal..
seorang perancang bandar!
errr...stress...
motip stress sb kena masuk opis...
ceettt!!! ko ingat opis bapak ko punye nak cuti lama2..
bapak aku punya opis pon leh cuti takat 2 hari jer tau!

heh...
weiii korang...
seminggu aku bercuti menjaga adik aku pantang bersalin...
adik aku bersalin kat Ipoh..
plan asalnya nak balik kampung...
tp perkara tak diduga...
kena bersalin gak kat ipoh...
huhuhu..
mak ayah aku datang ipoh mggu 1st tu...
pastu kena balik ganu memandang adik aku yg masih sekolah sorang2 kat umah..
sebagai kakak sulung yang MITHALI...[err...betul nih]
aku berbesar hati mengofferkan diri menjaga adik aku...

seminggu jer ponn...
pastu aku hantar adik aku lik ganu..
serah tugas kat mak aku..ngeh2...

pengalaman aku :
1st time lam hidup aku memandikan baby yg hanya berat 2.1 kg...
kecit weh...baru 5 hari lahir!
anak aku dulu 3kg pon mak aku mandikan sampai abih pantang...
hikhik...tp mmg best pengalaman tu...kalo dah terpakse aku berani jer gamble...
errmmm...adik aku bersalin ceaser..byk kes adik aku nih...
kandungan ke-4 tp anak sulung! alhamdullillah kandungan kali ni semuanya ok!
syukur!
 
 seorang lagi khalifah Allah...
NURSHAZIA ZAHRA BINTI MOHD SHAHRUL

 wah ko tgk anak aku...
teruje gler kott...
dia nih mmg suke baby...

 nampak cam penyayang sgt kakak arissa nih...
tp bila time aku nk mandikan shazia masa ni la dia rengek2 kat aku nak mandi...
mkn nak bersuap...tido nak berteman...
jeles la tuh...
ahak..

okeh...
aku hutang satu entry befday arissa...
nati aku share!

simple jer tapi aku tau anak aku HAPPY giler...
mesti aku abadikan kat sini walau dah sebulan pon berlalu...
hahahah

k.bai.







3 comments:

Fizah said...

comeyyy sgt baby tuuu....gerrrammmm....hehe smg jadi anak solehah..utk baby dan arissa sekali..

ayahmamilisa said...

a'ah omey2 sangat kiut miut baby niece akak..nak kish bole..hehe..:)
wah, dah jadik bidan moden ni..bole booked akak pasni..haha..kidding jeh..:)

Diana said...

Ye... Fizah comel kan baby tu..? Geget pipit cikit boleh...? hihi Comel cam kakak Arissa jugak...

Untung la dapat kakak yang bertanggungjawab... Alhamdulillah..

Nak..nak..citer arr pasal birthday Arissa... nak baca nih.. Birthday Eusoff dalam minggu ni... Tengah mengarrange birthday dia gak ni...

Nanti kita share kongsi ye...?

=)