Tuesday, July 22, 2014

SALAM AIDILFITRI...



sedikit perihal persiapan raya aku...

SANGAT SEDERHANA & SIMPLE

yer..tahun ni takde persiapan beria2 cam tahun2 sebelomnya..
hanya lebih pada anak..
baju raya aku pakai jer ape yang ade..
biskut raya tunjuk2 jer sejenis dua..
rumah...uwaaa...tak sempat nak wat pape pon..
baru lepas renovate..
tak sempat cat...langsir yg asalnya aku niat nak tukar pon kira pakai yang lama jer...
tak pe la..kalo nak tukar lepas2 raya pon boleh...
duit raya baru jap gi nak gi tukar...
harap2 ade la lagi..

jumaat ni aku keje lagi...
ingat kul 2-3 pagi sabtu tu aku gerak lik kampung...
tawakkal satu hal lagi nak hadap jem...


Awal aku wish raya kan???
sebab aku tau ni post terakhir before aidilfitri..
maaf lama tak bersiaran..sangat sibuk..

biar la masih terlalu awal...tapi tak salah kan..
aku nak mohon maaf atas segala kekilafan aku kat korang2..
mahupon yg mengenali aku secara dekat atau jauh..
yg tak kenal pon aku nak mintak maaf gak...
kot ade ape2 yang aku taip2 kat sini buat ko rasa tak puas hati ke hape...
tu aku mintak hampun ok...

ok la...nati lepas raya sambung lagi...
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN

Dalam kita bergembira jgn lupe keluarga2 islam kita yang lain...

#pray4gaza
#pray4MH17
#pray4MH370

amin..amin ya robbal al-amin...




p/s : best baca kesah persiapan raya korang!!! :)





5 comments:

Julia Johari said...

Selamat hari raya sis...sayang sis...maaf zahir dan batin ye...mmuahhh

a_maya said...

selamat hari raya...

LYAfrina said...

Selamat hari raya aidilfitri..
Maaf zahir n batin.


Mohon byk2 kemaafan andai ada tsilap komen ... 0-0

Aty_Fared said...

slamat hari raya akak..jangan lupa beraya umah kite.. :)

Fifi Nadhrah said...

selamat hari raya.. maaf zahor dan batin..
fifi lepas ni cuti blog lame.. nak balik kampung kan..