Wednesday, March 11, 2015

2 beradik lain ragam!



Dah ada 2 anak boleh la nak tgk perbezaan kan..

Bukan niat nak banding2 pon.
Hanya lebih pada keseronokan..
pengalaman dan kenangan..

kakak dan adik tuk masa ni la...
hanya jantina jer sama..
Yg lain aku masih lg tak jumpa persamaan...
Dari dalam kandungan...
cara bersalin..ragam dalam pantang...
Semua berbeza...

harap2 perbezaan ni jd kan mereka ni lbh serasi..inshaallah...

adik lbh banyak ragam masa pantang..
Sgt manja..nak ngempeng manjang...
mungkin sbb fully bf kot...


kalau kakak dulu awal lg aku.mmg ajarkan minum botol..
jd xde la sepanjang masa duk ngan aku jer..
masa tu aku buta lg pasal bf...rugi rasanya...

dari masa aku ngandungkan si adik mmg baaanyaaaaakk sangat bezanya...
sampai ada yg ckp "baby boy" ni..
tu yg lain macam...
Walhal mmg aku tau adik baby gegel..
aku selalu pegang kata2 mak aku...
lain anak lain ragam...

mak aku anak 5...
Dan 5-5 tu lar peel nya lain2..
Ngeee..
-camana kalau aku ank 5-
2 ni pon dah kelam kelibut aku! 
Kahkah...

Ok cakap pasal beza anak2 ni..
aku tak tau nak describe anak aku ni sama iras wajah ke tak...
Boleh jd beza walau dr acuan yg sama...hahaha
dan mungkin ada tmpat sama..
mcm hidung ke...mata ker...kata adik beradik!



3 comments:

Aty Fared said...

heheh..saya ni pon tak tau lah cemana.. cume harap baby lahir ni tak buli abang yang lembut ni ha.. :)

Diana said...

Jaja..
Omeyyyy eeee beby!!

Kakak sudah besar laa...

Nak pergi tengok la nanti..
Kite hello2 ye..

LYAfrina said...

betul tu..lain ank, lain ragamnya..
klo y beranak ramai, lg mcm2 ragam dilauikan..apa2 pon ni salah satu moment y best dlm khidupan