Tuesday, March 3, 2015

dia suamiku!!


"DIA" yg selalu ada dgn aku...
Yg buat aku rasa gembira...
Adakalanya buat aku marah..
Dan selalu jugak buat aku start utk membebel..walau hanya hal remeh..
Walhal aku bknnya org yg suke berleter! :)..-sila percaya-

Dia juga pelengkap hidup aku...
Dia ada ketika aku susah..
ketika aku memerlukan..
ketika aku sakit...
tp adakalanya dia juga tggalkan aku sendiri bersama anak2...
urusan kerja katanya...-ye la tu-

Iye....dia lah my roomate...my bff...my soulmate..
Terima kasih Ya Allah pinjamkan dia untuk aku..
Hepi befday MY HUSBAND! 


#sekalisekalajiwang
#silajanganmuntah

3 comments:

Unknown said...

salam ukhwah dari kaknoor
HB to ur hubby ya ummi..

Aty Fared said...

bab 'bukan suka berleter' tu.. -saya tak percaya...

LYAfrina said...

alhamdulillah..
moga bahagia milik kalian kekal hingga k akhirat..amin