Tuesday, November 22, 2011

Tdo dLM sENyuM….

Balik jer rumah ptg semalam..terus aku memulakan rutin aku…masak…uruskan arissa….mkn mlm…

Semuanya kena pantas…..


bola….


Seb baik menang ko! Berbaloi aku korban kan rancangan 'Masterchef' faveret aku…


Sgguh x tenang aku…
Rasa cam nk tggal jer jantung aku ni memana…
Huuuhu….bukan hape….aku da x keruan tgk Harimau Malaya bertarung…
Bermati-matian! SYABAS! Dr aku..tuk team HM ni…wpun aku tau x de pon derang nk baca blog aku nih…


Akhirnya kemenangan berpihak kat mesia gak!
Aduyai…sgguh x professional penyokong indon ni….
Sedey bila time lagu negaraku berkumandang…derang pon sibuk la ngan sorakan…bunyi bising…
Langsung x professional…..[sigh]


Tp kan…org mesia ni ade gak hangin nya bila tgk bola ni…
Kalo menang x pe la…mcm2 pujian…melambung2 ko….si polan ni terror…si polan ni bagus…hebat mantap…sume ade…Cuba kalo kalah….
Tgk la….mcm2 la bunyi nya…main hampeh la…mcm2….
Papepon aku tetap berfikiran positif...[cam bagus kan]

Kalah & menang tu adat la…..

Kemenangan semalam mmg btul2 membuatkan aku tertido dalam senyum….

Luv Malaysia…..:-)

No comments: