Wednesday, November 16, 2011

MenGiMbaU KeNaNgaN deK KeRaNa SibuK KenduRi SaNa siNi....


Pejam celik…pejam celik…dah nk sampai hujung tahun …
Jap jer masa berlalu…. 

Rasanya baru jer aku bersalin kat arissa..[si comel aku yg manja sgt]..
perasan kan aku….hehehhe

Skang nie da hujung tahun…
kenduri kawen sana sini..
Aku plak sibuk mengaturkan jadual aku…
Kenduri adik aku..kenduri kawan2…kenduri kawan2 en aznan…
Semuanya memerlukan aku mengatur jadual dengan bijak….
Ok…ketepikan tu dulu…

Yg aku nk share kat sini hari bahagia aku 2 tahun lepas…

Tarikh akad nikah aku : 050609 [tganu]
Tarikh kenduri aku plak : 060609 [tganu]
Kenduri umah en aznan : 130609 [kdh]


Masa dekat aku nak kawen tu siyes bdn aku semangat x hengat2…..
[nk kata skang aku kurus la tu]



Jom layaannn sebahgian foto memory kawen aku…..
Ngeh….ngeh….[shy shy cat gitu]

 masa ni kenduri kat umah aku...panas weh masa tuh...fuh...

dalam panas2 tu sempat lg aku salin baju lain...ni hari sama tau....[HAPPY]

ni da ptg sket..cuaca pon da agak redup...

adik2 aku yg agak poyo..tp derang byk membantu dlm urusan kawen aku...[tq]

ni plak kenduri kat kedah...aku suka kenduri time ni...agak santai....

ni sebhgian kawan2 yg meraikan hari bahagia aku....[thanks kwn]
ramai lg kawan2 aku datang....meriah rasa cam reunion plak....

tu la serba sedikit cerita di hari bahagia aku.....
sgt seronok utk dikenangkan...

skang aku sgt2 bahagia ngan en.aznan bersama seorg permata hati kami [stakat ni la]
insyaAllah ade rezki tambah lg....;-)

semoga perkahwinan ini kekal selamanya...aminnnn......

No comments: