Friday, April 20, 2012

daH rinduuuuuu sgt rasanya....

salam jumaat......

skang ni aku masih lg dalam cuti sakit...
dah masuk 3 mggu.....
lamanya rasa x masuk opis....

next week aku akan mula keje cam biasa...
semoga aku mempunyai kesihatan yang baik...
ingin mulakan hidup yg normal...
dah lama rasanya x driving...
x menghantar arissa ke nursery...
x masak memasak....


insyaAllah keadaan akn kembali normal...
cuma aku perlu berjaga-jaga...
x mengangkat brg2 berat....
yang paling penting aku masih kena pantang makan.....
hopefully sumenya ok.....

cuma kekadang aku masih TERLUPA...
masih terlupa yg aku dah x mengandung...[harharhar]
boleh plak nk select2 baju mengandung tuk pakai g opis...
dan masih berangan nk cari barang baby...
PALING TERUK...kdg2 leh bercakap ngan baby kat lam perut...
hihihihi...tp bila aku tersedar aku tersenyum sendiri...
risau gak kot2 ade org ckp aku MEROYAN kan???
hehehhehe...masih waras...insyaAllah...

teringat plak brg baby kat OBW....
2 hari b4 miscarriage ari tu aku ada belikan BP...
ade plak gadjet yg sepatutnya aku dpt tp x de stok...
so, br2 ni staff OBW ade call suh g ambik..[cooler bag + breastpad washable]
stok dah sampai..yeaaay!!!...
tp bila ingat balik ..ehhhh aku dah x pegnen...eemmm....
hehehhe simpan la tuk next pregnancy...insyaAllah.....

dah..ape aku dah melalut ni...errmmmm..
sebenarnya aku x sabar nak g keje!!!!!
bosan duk umah....heheehehehe...



salam rindu,
jaja-norliza








No comments: