Thursday, April 26, 2012

Tetiba nak jiwang..tingat kisah cinta…


Best kalo ingat balik cerita2 dulu…
Paling best zaman bercintan-cintun ngn en.aznan…hahhahha
Nape aku tetiba jek tingat zaman2 bercinta ni ek???
Hahhaha…mungkin sbb skang ni en.aznan xde…
Rindu kot..hikhikhik..lempang kang! Ngengade! Hahahhah

Sebenarnya aku bosan gler kat opis…
Malas nk wat keje…so, aku tgk gambar2 lama…
Terbukak plak folder zaman2 aku belajar dulu…
Mmg nk tergelak pon ade tgk muka aku masa tuh…
Mcm tengkorak hidup!..hahahhaha…nak plak en.aznan kat aku kan??/
Hikhikhik..dah dia pon sama cam tengkorak hidup!
Wakakakkaa….

Zaman cinta2 dl kan selalu jer nk gaduh…
tambah plak aku ni dah la 1 kelas jer ngn en.aznan..
Hari2 kitorg jupe…uaarrrgggghhhh….
Camane leh couple 1 kelas ek???hahhah
Tu la JODOH kot kan???
Sket2 gaduh..1 hari mmg jd perkara wajib tuk gaduh…
Kdg mende simple pon nak bertekak…
Aku ni dah la jenis keras hati…kata aku jer btul!!!
Pg bertekak…ptg berbaik…malam kuar tgk bola kedai mamak a.k.a dating la konon!
Masa tu bahagia la…biarpon lepak kedai mamak jer…

Ni aku nk mengimbau zaman dulu kala masa aku bercinta2…..
 Ni masa kitorg g bukit cerakah....
gambar pun blurr jer sbb guna kamera biasa..pastu scan...
zaman aku study dulu hanya org yg betul2 berduit jer leh beli camera digital hehehe

 asal bergambo ramai2 mesti aku duk sebelah en.aznan kan???
ngengade! gediks!
 
 yg ni masa kat site visit kat Taiping..
gler 'cekeding' aku masa nih....
lenga aku cam x de isi jer kan>>> hahahhaa

  kat danga Bay...masa ni en.aznan keje kat johor

  aku dah start bambam...
mungkin sbb dah keje...dah ade duit sendiri..

 heheheh...dah b'tunang time nih...
see! aku dah semakin semangat!!!


 ni sebahagian gambo yg aku tepek...
nk tepek byk2 nati ade yg menyampah plak kan????
couple2 b4 kawen ni selalu org menyampah!!! hahhahaha
sbb aku dulu pon ramai yg x suka bila aku kapel...
agaknya sbb aku 1 kelas kot...hahhahahhaha.....

PAPEPUN NOW... KAMI DAH KAWEN!!!!!!

Tp kan bila da kawen ni xde plak nk gaduh2 cam dulu…
Mungkin masing2 dah matang…
Ikatan tu lg kuat…
Xde nk jeles sume bagai…

 Suka bila dah hidup berumah tangga ni…
Ada anak plak…penyeri hidup…hehehhe

KAMI BAHAGIA....




SALAM SAYANG,
jaja_norliza



No comments: