Wednesday, July 29, 2015

RAYA KAMI 2015 :: Fotografi Raya



Raya ke 4...
Punya la aku nak qada' balik sbb xde gambo raye...
sakan aku berfotografi sefamily...
pakai balik baju raya yg sedondon- dondon tu...
gigih kan???
Takpe...hari tu pakai baju ni kat kedah...
skrg kat terengganu pulak...
pakai sesaje sbb nak bergambar hokeh!
Hahaha...

Sebagai kenangan....

hanya gambar aku sefamily...
org lain dah penat bergambar dr 1st raya..
tak kose nak layan kitorg...

LOKASI : Belakang rumah family aku
JURUFOTO : Adik ipar aku






Alhamdullillah....
suka aku tgk gambar2 ni...

Aku suka pemandangan blkg umah family aku nih...
Sejak ayah aku dah tak keje...
dia rajin nak bercucuk tanam...ternak ikan Kat kolam...
ada pokok durian...rambutan..duku...
tak la byk mana...tp aku rasa mmg feel sgt desa tercinta!

Dulu2..masa ayah aku keje...mak aku keje...
blkg umah ni tak hidup sgt la...
semak samun mcm hutan belantara...
bukak pintu blkg rumah pon aku rasa horror sgt dah!

Tp skrg dah berubah..
Terasa mcm nak blk duk kampung!








5 comments:

Khalid Kyle said...

Selamat Hari Raya saya ucapkan buat sis sekeluarga, moga terus sukses & ceria2 selalu :)


Hasnah Marjunit said...

ja cantekkkkkkkkkkkk...nak order baju kat ko

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

selamat hari raya..santekkk gmbar2 raya ni..hihi

LYAfrina said...

cantek..suka tgk family potrait ni

mama ila said...

wahhh..cantik kawasan rumah..kat Terengganu kat mana yer?? ila duk losong =)