Tuesday, July 28, 2015

RAYA KAMI 2015 :: Raya ke 3..Travel ke Terengganu




Raya ke-3...
bertolak balik kampung aku...

kuar rumah pagi2 lepas subuh...
(Tak menyabau kan nak blk kg sendiri!)
Hahah...

tak...sebenarnya kitorg nak elak jem kat kelantan...
kalau stuck kat situ maunya berjam2 delay.. 
ishhh...penat weh ngan ank kecik lg ni...

lagi satu mmg aku nak kejar masa...
dapat jumpa adik aku yg sarawak tu...
dia raya ke 4 pepagi bute dah kena fly ke srwk..
kalau lambat x sempat nk beramah mesra...
dan paaaaling penting dia nak jumpa anak kecik aku ni..
(Belom penah jumpa lg)

Kul 6.30pg dr SP..
Sampai kuala berang kul 5.30 ptg...
sangkut gak kat tanah merah..
org kuar beraya...adeih...

Muka sememeh memasing...
anak.aku tu aku hangkut jer tgh2 tido pg tu...
Tgk masih berbaju tido.
Benti kat masjid jertih mandikan dorang...
eh..aku dah mandi tau!!!

Dalam hadap2 jem tu...
ni lar yg aku paling pening...
Anak2 berkunfu bagai lam kereta...
si kakak suka mengusik adik...
ni baru anak dua...
fuhhh...lap peluh mak ko nak!







2 comments:

cik hani said...

amboihhh..siap berkungfu..
memang pening mak...

selamat hari raya sis

LYAfrina said...

mestilah x sbr nk jumpa fmily sdri kan..