Thursday, August 6, 2015

MEREKA Kesayangan ku...




Sejak2jd suri rumah ni...aku rasa makin dekat dg dorang ni..
byk masa aku bersama dorang...
kalau la aku tau nikmat ni..bahagia ini yg aku rasa...
sudah lama aku memilih untuk menjadi SURI..
SURI kepada suami aku...SURI kepda anak2 aku...
dan SURI kepada rumah aku..hahhaa...




Pagi2 ni...bila si suami gi kerja...si anak ke sekolah...dan si adik lena diulit mimpi...
terasa RINDU...terasa sunyi...sepi...



Dah ko dah kenapa jaja oooiii...jiwang pepagi ni...hahaha...
aku bosan sebenarnya...tapi mmg pon...
bila sunyi sepi ni...rasa kosong! Mmmm...



Suami...yg selalu ada dgn aku...
byk bersabar dgn perangai bini nya ni...
sangat tenang...cool...




kakak arissa...yang sangat petah bicaranya...
ada jer point nak bersembang...
TAPI banyak jugak akalnya....
Manja...lincah...pintar...




Adik Aysara...sangat manja...
Tapi sangat senang untuk menguruskan nya...
mungkin masih kecil...belom kluar lagi perangai kreatif nya...



MEREKA la kesayangan aku....kekuatan aku...tongkat tuk aku berdiri...
Sayangnya aku pada mereka kerana Allah....
:)







2 comments:

Unknown said...

wahhh...comelnya baby..dah boleh duduk dah dia... happy family.. =)

Kak Vit said...

AlhamduLILLAH dan Tahniah :))