Wednesday, August 19, 2015

MAKAN BANYAK..




AKu ni kan...dalam orang duk kata aku makin kurus..
err...tak tau la...org kata...hehhe...
sebenarnya xde la kurus mana pon...
Cuma nya kecik skit dari aku yang asal..sebelom2 nih...
aku kan mmg cimbambam...penternak lemak berjaya...
hahaha...

eh aku makan banyak weh..
tambah2 musim rumah terbuka raya...
melantak habih...
pernah satu hari 5 rumah...
Semua aku.melantak makanan berat2...
Suami cakap mcm bela jin...[nauzubillah]
Aku??? Tak kesah langsung...
asal org tanya ngape kurus...aku jawab sket jer...
"Nyusu anak"
Hahhaa..eh??? Itu jer bezanya aku sebelom ni..
dulu xde baby...yg lain semua nya sama...
Takde diet2... masa beranak tuari xpenah sari pon aku berbekung...
hah hamek ko...pantang makan ada la 2 mggu...
biau le..nak kurus ke..gemuk ker...janji sihat...

masa ni jam menunjukkan pukul 10.30 mlm...
ngajak si suami gi kedai mamak...
lapar nasik!!!







1 comment:

Ibu Dhia Danial said...

bagus la kak jaja, makan byk x gemok.. kite mmg suka makan banyak tak gemok sbb kita pun seorang yang suka makan hehehe