Monday, August 17, 2015

Riadah Petang



Lately ni, kurang sket dah aku nak kluar bwk anak gi taman...
byk faktor...byk kekangan...
faktor cuaca..kesihatan anak2...dan faktor MASA  pon ye...


Sampai la satu hari tu...
Suami aku nak gi main rugbi...
mmg suami aku ni giler bersukan weh...
badminton...rugbi...bola sepak...semua dia belasah...
tu tak kira lagi outdoor aktiviti dia...
camping...panjat gunung sana sini..kayuh basikal ntah mana2..
Dan skrg tambah pulak dia dah ada motor...
join ride pulaakkk....adeih...
dah minat dia...

eh...aku bukan nak cerita pasa suami aku...
huhu...ape ek td????

Ooo...kesahnya...aku ngekor suami aku gi main rugbi...
Haha...hangkut skali ngan anak2...
Ala...kat padang setia alam tu jer.. 

sambil suami aku terkejar berebut bola kitaorg lepak2...
Tepi pdg tu jer...siap aku bekalkan makanan tuk anak...
ala-ala piknik la..
ada la gak yg duk jeling2... pelik agaknya...
aku wat donno jer...

Hati kental....
Wat tak tau je ngan org yg pandang2 aku...


anak happy jer...


Kakak arissa

Adik aysara


Happy nya aku tgk pic ni...




Moment cegini buat aku rasa rindu bila salah seorg dr kami takde...
rasa seronok...kualiti time bila outing bersama...


Mereka la nyawa aku....kesayangan aku dunia akhirat...

semoga kita terus bahagia...












No comments: