Tuesday, March 6, 2012

:: Susahnya nak carik befday present..

Errmmm...3 mac baru ni befday en aznan...
Seyes aku mmg blurr nk bg present ape...


Mmg ssh nk carik befday present tuk lelaki..
Nak beli perfume..da biasa sgt...
Kasut..baju...errmmm...lelaki ni bkn mcm pompuan..suke baju belambak2...
Nati kan menyemak jer kat almari...
Mesti pakai baju sama gak...


Last2 tanpa dirancang ade gak idea aku...
Mungkin pd sesetengah org pemberian aku ni biasa jer...
Tp aku tau...en.aznan sgt memerlukan brg ni skang...

So, jumaat lepas aku menyopping la sorang diri...
Errr...survey punya survey...da ade berkenan di hati...simple...
Tp agak elegant!

Kitorg x de la celebrate befday ni beria-ia pon...
Cukup sekadar bawak arissa g mkn kat KFC...
Yer la..aku pon bkn boleh mkn sgt kan...

Papepun..mlm tu wpon hujan lebat kitorg kuar gak ke KFC paling hampir...
mmm...KFC Bukit Jelutong! Ok la... jom layan gambar gedik2 kitorg.....




 aku mkn cheesy wedges...tu jer yg aku leh telan...


 
masa kat KFC tu gak aku kasi present kat en aznan...sonok x terkata...si kecik arissa tu pon sebok nk bukak present tu...

 
ni kad ucapan la lebih kurang...aku x sempat nk wat kan beria-ia...tp en aznan sgt suka..kreatif katanya...[kembang la montot aku nih...]


 
tadaa....istimewa untuk en.aznan....sebenarnya frame tu dapat free bila beli jam tuh...hehhehe..





“selamat hari lahir sayang.....semoga kita berbahagia selamanya...”

No comments: