Friday, May 25, 2012

GELAK PTG JUMAAT!!



Dulu masa kecik2 sukee sgt main teka teki…sape dapat jawap kira terror ar…
Bila dah tua,  dewasa ni lain plak teka teki nya…
Kdg2 bukan nk teka pon…saje nk kena kan member pon boleh….

Ceettt…aku penah terkena ngn adik aku…


Ikut arahan…Cuba korang wat..


Ade 3 bende simple yg agak mustahil utk kita lakukan..


1)..tengok telinga sendiri tanpa guna cermin….[mmg x boleh kan] sape boleh angkat tgn!!!

2)..mengira rambut di kepala sendiri…yg ade rambut sahaja! [ pon x boleh]

3)… bernafas sambil menjelirkan lidah…..boleh tak korang???? Boleh kan?
Ye ker? Wat lagi…dan lagi…..


Eeerrr..DAH LAR TU!!! buruk bebenor…..dah sama dah tu….errrkkk…
cam ape ek? Hehehehhe…


sori..sbb aku pon dah terkena….sume org dah gelak kan aku…haiisshhh….





1 comment:

aTy _faRed~ said...

heheh...mmng pekena kat orang..;p