Thursday, August 16, 2012

:: BaLik KaMpunG!!! ::


selagi tak balik kampung selagi tu ar entry ni kuar!
huaaaaarrgghhh...
rasa lama plak jam ni...
dari td aku duk kat opis ni baru kul 12 kot...
ggggggrrrrrr.....

pas sahur tadi aku dah siap pack semua barang...
oleh kerana laki aku tak keje..aku suh dia masuk kan kat lam kete hari ni!
kalo boleh sebelom aku balik keje...
kul 4 aku balik keje barang dah siap masuk kete!!
wah..wah...semangat ko ek!
.harus.

PERATURAN baru umah aku...[hari ni jer]
tak de sape dibenarkan makan dlm pinggan masa berbuka nati...
sebab??
aku tak nak basuh pinggan...
SILA BELI NASIK BUNGKUS...
tak kisah nasik pape pun...
janji jgn mkn lam pinggan!
kejam tak aku?? jom cepat belasah aku!
vrrrooooooooooommmmmm....blah cepat!!!!!!!!!!!!!!


hahhahaha...gila teruje aku nak balik kampung! 
pas maghrib kalo boleh terus nak gerak...
tp tu hanya perancangan...
tak tau kan...nati kan bila nak gerak jer...
 kanak-kanak comel tu nak poo-poo la...
itu la..ini la...
tp aku tetapkan...[aku lagi??]
PLG LEWAT KUL 9 MLM

nape aku balik malam???

1. sebab tak nak jem esok pagi...[bajet mlm ni jln clear] 
sekali semua orang pikir cam aku...muahahhahah
2. sebab mlm dijangka arissa akan tido lena...[hopefully]
kalo siang arissa akan nak main2 lam kete..
jap2 nak bangun..jap2 nak ke belakang..jap ke depan...
fyi, arissa akan berada di riba aku sepanjang perjalanan...
penat??? jwpn aku : dah biasa...
3. sebab malam leh makan minum...kurangkan mengantuk 
4. aku akan transit kat kuantan dulu...umah cousin aku...
sok pas sahur aku terukan perjalanan... 



huh...kepala dah ting tong ni...mud ke kelaut!
tgk jam lagi... kul 12.30..
adushhh...lambatnya...aku ni menaip sambil wat keje...
dari tadi baru kul 12.30!
huaaarrrrghhh...



hehehhee...
nak makan nasik ape yer mlm ni...1st time taun ni beli makanan berat kat bazar..
selalunya aku masak...kalo kuih2 tu ade lar sekali dua...
kenapa nasik? mee sup ke.. bihun ke.. tak boleh ek??
TAK BOLEH!
hahahha...perut melayu!


mmmm...mana satu aku nak ni??


 nasik beriani? 

 nasik kerabu...

nasik lemak!



jawapan: NASI TOMATO! hahahhaa











1 comment:

aTy _faRed~ said...

hahaha..bab peraturan jangan makan dalam pinggan tu lawak..tegelak aty..;D tapi betul...kite dah kemas bersih2..susun elok2..kalau gune ti banyak lagi kejenye ek..:) paham dah..

aty yang kampung sejengkal kat shah alam ni pon tak sabar2 nak balik beraye..yaeeeyyyy..

take care key kak..:)