Wednesday, September 4, 2013

1st time menjejak ke rumah BLOGGER


heh..
sebenarnya dah lama teringin nak kerumah ATY..
dari tahun lepas kot..
tahun lepas x jd gi sbb ade hal ape ntah..
dah lupe...
 so, masa aty dtg rumah ritu aku ngn muka tak malu ckp nk raya ke rumah aty...
rumah aty ngn umah aku tak lah jauh sgt...
rawang - shah alam...
sbb rmh aku shah alam pon dah hujung2 dah...dekat ngn sg buloh...
so, redah jer hiway 1/2 jam pon boleh smpai...
kebetulan hari tu ade jemputan open house umah kawan aku kat rawang...
so, aku pon sekali la terjah umah aty...
tp aku dah gtau seminggu awal hokeh!
bkn hape...aku tau aty ni kaki berjalan...kot dia tak de kat umah...[ye tak aty??]
aku pon sebenarnya risau kot susahkan aty..
tp alhamdullillah kehadiran kami di sambut baik aty & fared...
seronok hokeh..
tambah plak laki aku nih ngam jer ngn fared bersembang...
masa sampai umah aty dah agak ptg...
hujan plak tu...segan ngan aty..baju aku basah lenjun masa tu..
[ada cerita disebalik tu]
hahahhahaha...
tetibe aku nak tergelak kalo ingat kisah baju aku tu...
haip! aty!!! ape gelak2!!!!
dah..dah...
sssssyyyyyy

ok...aty masak mee goreng mamak! 
sedap gler kot! pandai aty ni masak...
ade agar2 roll cake..siap aku ty lagi aty wat caner...
sedap hokeh..aku habiskan agar2 tu..heheheh
paling tak tahan siap aty tapau kan mini muffin tuk anak aku...
aduyai...boleh plak anak aku ni manja2 ngn aty..



lama gak aku kat umah aty..
siap kitorg tumpang solat maghrib lagi...
laki aku ngn fared siap leh teman anak2 bermain kat playroom Qaleef..
bg peluang aku ngn aty bersembang!
ngeh..ngeh...

 ko tgk...
bertabah la fared jaga qaleef dan arissa...


kemain seronok arissa ngn qaleef...
cam adik ngn kakak..
kalo aku tgk video dorang ni nak tergelak aku ngn gelak tawa dorang...
alahai memang comel la bdk2 nih...


sbb mlm nyer tu aku ade lagi jemputan raya..
so, aku mula beransur pas magrib tu...
[seb baik ade jemputan...kalo tak sampai pg kot aku kat umah aty nih]
hahhahaa


sebelum balik ambik gambo dulu...
[harus lar kan???]
gambar yg paling cun kata ko...
tp tak de qaleef...mmm...

seronok giler jupe aty...
ondaway balik siap anak aku request nak "slide" cam kat playroom adik qaleef....
*pitam*
kat umah kita tak muat nak isik slide tu nak ooiiii...
kita main kat playground jer la yer....

ayat laki aku lg best :
"tak pe..nati kita gi lagi umah dik qaleef yer"



eerrrr...apakah???
[mukatakmalu]












3 comments:

Encik Suami said...

yaty nie kwn masa sy blaja kat kolej dulu.

Diana said...

Alaaa...bestnyer dapat beraya rumah Aty....teringin gak..tapi tak terkejar Syawal ni nak pergi beraya...jadi tunggu2 lah tahu depan lak..kikikiki.

Jaja...beli ler slide cam qaleef tu...nanti eusoff pg rumah jaja berebut ler ngan Icha lagi.. hihi

Umi Qi said...

wahhh hebat dh jumpa aty...sonok kan...hari tuh kami berbaraan ramai2 pi beraya umah aty...sorang2 bawak potluck raya...weeeeeee bila kita nk berjumpa kak jaja...dekat je nih haa hehhe