Tuesday, September 3, 2013

Raya bersama BLOGGER DIANA


dah orang dah sampai bulan..
ko baru nak start enjin kan jaja...

hehehhe...
tak kira nak gak aku citer...
biar dah basi berkulat pon...
rugi kalo aku nak peram jer memori raya ngn blogger ni kat kepala otak aku...
baik aku abadikan kat sini...

raya kali ni aku jupe sorang lagi blogger.. diana
kira 1st time ar aku jupe...
tp bersembang cam dah kenal lama kot...
tu lar indah nya dunia blog ni kan...
kenal2 kat alam maya pon leh jadik best fren...
tambah lak diana ni org ganu...
hah laju jer ar bicara kitorng...
ke guane diana???

paling best diana datang raya umah aku....
biar pon aku suh dtg esoknye ...sbb kebetulan aku wat mkn2 sket...
tp dah kebetulan diana ade hal area umah aku pd mlm tu...
terus jer ar menyinggah umah aku...
sonok weh...

suami diana pon ramah gler...
takde ar aku segan sgt..
tambah plak anak diana eusoff yg sgt friendly ngn arissa...
elok la...eusoff ngn arissa zulaikha...
suke tgk dorang...
eh...eusoff hensem gler kot!
lesung pipit mmg tak leh blah ar...
mmg sgt sweet....geram aku nak gigit2...heh!

jom layan pic....

 ni la diana...
comel!
sgt ramah..

cam adik beradik...
kira geng abih ar..


tapi kan...cer tgk pic bwh nih....

 hahahhaha...
masa ni 2-2 menangis tak ingat nyer...
bergaduh rebut menan...
aduyai..bdk2...
yg arissa plak tetibe jadik kedekut menan dia...
bila eusoff nangis dia pon nangis konon nak protes kot org salahkan dia...
bdk2 mmg la cani kan???
kejap jer kwn balik...cam tak de pape...
sori yer diana ngn perangai arissa...
jgn serik nk dtg lagi umah kita tau!


ok la...tu cerita aku jupe diana...
kwn2 lain bila nak jupe aku wei!!!!
hehehhe...



jemput la ke rumah...biar pon dah abih raya...
 

3 comments:

Umi Qi said...

Kak jaja...best yer jumpa blogger mommy kan...bila lah kita nk ketemu :)

Diana said...

Jaja!!!

Cam comel je Eusoff Icha nangess kan...hahahha... huru hara dibuatnya si Eusoff... menan icha nak jadi hak milik..owhh..sungguh memalukan...maap ye Icha sayang..

Sungguh best leh kenal Jaja..sungguh.
Pas nih datang Batu Caves plak ye..

Tak rugi berblogging boleh tambah ramaiiii kawan..

Alhamdulillah...

Ibu Dhia Danial said...

bestnye.. bile pulak yan dpt jumpe dgn akak jaja ni..