Monday, September 2, 2013

MinGGu Last Syawal...


hai...auuuummm cak!!!
hahaha..tetibe...
lama menyepi...tenggelam timbul aku ni kan???
eerr.. sori la yer kengkawan..
aku ni selalu tertinggal keretapi...
hikhik..

byk cter nak hapdet...tapi "MASA"  tu yg dengki ngn aku...
eaarr ko..nak salahkan masa lak kan??
 
di minggu last raya nih aku akn hapdet cter2 raya aku..
ko jgn termuntah plak...
inSyaAllah aku akan habihkan semua cter2 raya aku this week...wakakaka..
KATA KAU jaja oooii...
ko percaye???
 
byk ni nak cter...
-citer raya ngn bLogger..-Diana, Aty, DD 
[dorang ni ni dah berkurun hapdet citer...ko baru terhegeh2 jaja oii...hampunn..]
 -rumah terbuka-
-pre besday arissa-
-kisah kami beraya-

byk la...
tp aku tak leh hapdet serentak...
mana sempat jer la...

nati  aku up entry bergambar yer...
baru best!
ari ni lupa plak aku nk bwk cable nak transfer gambo...
huhuhuuh

[alasan la tu]
 
ok..jupe next entry...
 
 


 

2 comments:

Aty Fared said...

Kak...letak gambar sy yg cun2 taw....muwahaha

!k@ said...

Kak..minta maaf xdpt pegi umah akak..huhu..dd cerita akak ade sebut2 ika mlm tu...minta maaf sgt..mmg nak p tp keadaan xmengizinkan...