Tuesday, October 16, 2012

Kosong lapan kosong Sembilan dua belas





Ekceli, ari ni aku kat penang….
Huhuhuhu…meeting…
Tp aku nak gak post citer basi aku ni….
Kata nak abadikan memory kan…so, aku auto publishkan jer tuk hari ni….


Ape ade dengan 080912?
Hehehehhe….pada tarikh tu arissa genap usianya 2 tahun…
Walaupun ni entry basi nak gak aku post….
Happy besday budak comel!
Dah 2tahun sebulan sekarang…

Pejam celik pejam celik dah 2 tahun aku bersalin kat arissa…
Rasa cam baru jer aku teran2 nak keluarkan dia… hehehe

Arissa sekarang sgt petah..bercakap walaupon bahasa yg digunakan hanya dia yg tahu…
Kdg2 jenuh gak aku nak paham ape yg dia nak…
Mmg cuba paham..tp x leh nak imagine..
Sudahnya dia akn menangis…
Bila ape yg dia nak x dapat…


Macam2 ragam….
Ada kalanya tersangat sensitif…tersangat manja….
Nak bertepek tak kira masa…sampaikan aku nak masak..basuh kain dia nak jer menempel ngn aku..
Selagi boleh…
Kadang2 sgt active…juga ade sikit nakal…
Ni yg boleh menipiskan tahap sabar aku yg dah sediaada tak berapa nak sabar!
Errr…bende yg terlalu simple pon arissa leh jadikan isu…
Nak carik point tuk mengamuk..
Ade pulak masanya arissa sgt behave…dan sgt bijak…

Apapapun perangai dan ragam arissa…
Pada aku dia seorang anak yg bijak…[insyaAllah]
Harap arissa membesar dengan sihat dan bertambah bijak….

jom layan gambo sket...

 serba sedikit persiapan....
abih tenaga aku tiup belon tu...manual tau!
xde pam ker ape!

 ni lar salah satu ragam arissa....
mmg dia suka sgt uji kesabaran aku...
so...sebagai seorang ibu aku harus bersabar...

 sampai hari ni masih sebok nk nyanyi lagu besday...
pastu caik belon...huhuhuhu

 antara tetamu yang hadir...thanks alot!
our ex-jiran!


untuk kesayangan ummi:
hAppY BeLateD BefDay My Beloved DoTEr! My peNgarang jantuNg..
My SaYANg..My MAnja…My ComeL….


;-)




4 comments:

iietamalek said...

happy belated birthday arissa

Ryn said...

hapy besday arissa..:)

aTy _faRed~ said...

akak nyer masakan sedap..!!!

Anonymous said...

Great article, it's helpful to me, and I also like the useful info about oyster pearl.This reading mother of pearl pendant article is definitely eye-opening and inspiring.If you get a chance pop up by my page, maybe you would like pearl jewelry set.