Monday, October 29, 2012

:: suNgai PetaNi~Ipoh~shah Alam....sHah ALam~PeNang~Shah Alam ::



fuh...
perjalanan yang memenatkan...

Semalam jem teruk gler...
dari Sg petani gerak lam kul 8.30mlm...
kononnya nak elak jem...
tp mak aiii....silap percaturan!
grrrr....

oleh kerana jem yang teruk terpaksa kitorang exit taiping!
lalu jalan lama..huhuuhu masa tuh dah pukul 11 mlm!
dah la kitorang mmg tak tau jln...
gamble!

redah jln kampung yg kiri kanan pokok besar...
gelap gelita...
skali sekala ade la kete lalu...
seram...
 Akhirnya kitorg ternampak signboard IPOH...
fuh lega...follow jer...sbb bajet aku akn transit kat umah adik aku...
kira persinggahan kitorg la...
sampai ipoh kul 12.45mlm!

Kul 4 pg meneruskan perjalanan ke shah alam....
ingatkan jln dah clear!
fuh! terbaik...jem tahap gaban!
ade excident....grrr....
mmg mencabar!

sampai shah alam kul 7.30pg!
huahahhaha...kelam kabut masing2 nak bersiap g keje...

ESOK...
pagi-pagi aku kena bergerak ke penang!
aduyai!
penat weh...
yg ni plak urusan keje...nak kena gi tgk site!

eeerrrmmm.....

rabu aku balik shah alam....
nak rehat cukup2!
tido puas2!

BOLEH TAK AGAKNYA??

warrrggghhhh ngantuknya....
kul 5.30 kejut aku!

ZZzzzzzzz...zzzz...zzzz...zzz...zzz...

















1 comment:

nisa said...

Semalam memang jam gile jalan, bayangkan dr taiping ke rnr tapah pun dh 5 jam..pheww..balik umah memang terbungkang!hehe..