Friday, March 14, 2014

AIR TERJUN KALUMPANG


Panas sangat sekarang ni kan??
jerbu sampai kelabu mata aku ni...
sesak napas ooiii!!

eh??? tajuk air terjun kalumpang kannn???
ooohhh...cerita nya aku ke situ dah lama seh..
ondaway balik dari ipoh raya cina tuari..
hambek ko..raye cina hooii..giler lama kotttt???

ondaway dari ipoh ke shah alam...jalan agak jem..
so kitorang pilih laluan jalan biasa...mean tak lalu hiway..
xde ape nak kejar ponn..bawak perlahan2..

dalam perjalanan..masa tu kat tanjung malim..
laki aku ajak plak menyinggah kat kalumpang..
katanya..tak jauh dah ni..
eeerrmmm aku ni bangsa kalo nak menyinggah memana kena plan awal2..
aku tak kesah mende lain...tapi aku nak ada makanan kalau menyinggah tempat2 rekreasi ni..

huhuuh..tu perkara mudah bagi laki aku..
arissa memang melompat la kesukaan!
dia memang suka kalau cakap nak mandi kat waterfall....

ni pic aku snap dari tempat lepak kitorg...
target utama cari port yang tak ramai org...

idea laki aku...drive thru kepsi jer...


 dua beranak seronok!

kesejukkan!

 
aku pon sebok nak bergambar...
turun lam air paras lutut jer...tak sanggup nak mandi!
sejuk giler!
 
 
 
 ** nati nak pegi lagi...insha Allah...



2 comments:

Ibu Dhia Danial said...

seronok kan mandi waterfall.. esok kite lak nk mandi kat gunung ledang.. mesti sejuk jugak ni.. same la kak kite tak tahan sejuk.. hihi

ieza ashaari said...

Best..best..best..hihi..za pny cerita holiday pn stay dlm draf lg..huhu..