Wednesday, March 5, 2014

DAISO : SELIPAR KATAK


pegi daiso..
first time hanya beli satu barang sahaja...
satu sahaja hokeh!
 
** gara-gara lupe bawak purse...
duit lam poket seluar hanya RM7..
RM 2 bayo parking!
dan masa tu hanya pegi berdua ngan arissa...

sebenarnya byk lagi barang aku amik...
time nak bayar tu tgk purse tak de...
malu giler aku...
seb baik tak ramai orang beratur...
aku gi hari keje..masa arissa kena chicken pox..
arissa plak nak jugaaaaak selipar ni...
huhuhu..seb baik lam poket jeans aku ade duit selit2 yg bila ntah..
boleh la beli selipar nih...

pilihan Arissa...
bwk ke hulu ke hilir mende alah ni...
 
 
 
 

4 comments:

Aeen said...

kalau saya dah mengelabah dah tgk duit xde...heheh...

Julia Johari said...

cantikkkk yeeeeeeee kasut arissa...alamakkk uit tertinggal eh...adeh adeh adeh

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

alahaiii..boleh plak tak bwk duit yek..sayang klu tak leh shopping byk2 lagi..hihihi

Fifi Nadhrah said...

selamat ade duit selit.. kalau tak.. kesian arissa tak dapat seliper cantik..