Friday, March 7, 2014

OUTDOOR : MAIN BOLA


kan aku cakap ada kelapangan aku akan bawak arissa keluar jalan2 kat taman..
tempat biasa..SETIA CITY PARK..[aku masih tak pasti nama betul dia ape...]
memang tak bosan walau setiap minggu aku kesini..
may be korang jer yang bosan baca cerita aku..
asyik2 taman tu..
hehehe
tapi kali ni dah tak main buble..
bawak bola..
so, main la bola...bapak ngan anak jer main..
mak nye duduk jer santai2 sambil gedik2 mengsnap pic!
hehe





kat sini ko nak menonggeng ke apa ke, tak de orang pedulik kat ko..
tipu..kalo menonggeng ade kot org tengok..hihihi
semua ada aktiviti sendiri..
kalau gi pukul 5 petang walau matahari masih meninggi tapi tak panas..
terlindung oleh bangunan keliling padang ni..

angin pon kuat kat sini..
ramai yang main layang-layang...
eeehhh??? seumur hidup aku tak penah main layang-layang yang naik tinggi tu...
hehe..tak ade kemahiran untuk itu!

moh ramai2 kita ke sini..


*rasa cam dah jadik duta tuk padang ni plak aku nye promote!hahhaa





No comments: