Monday, March 3, 2014

aNak Perempuan Saye...

 
dah tu la sorang anak ko jaja oiii..
camane perangai pon kena terima...
kadang-kadang nak melaram ngan sepit rambut la...lipstik la...
tu normal...
dah kata anak girl kaaannn>>

tapi ada harinya x de la girlish sgt..
panjat sana sini...
main kereta lumba2...
main bola tak nak baling2...
nak sepak woooiii...
lagi parah suh aku belikan patung otomen..power rangers...
aduhhh...
alasan ; " amar ngan azarul ade otomen"
hhmmm...dah pandai berkawan ngan lelaki yer anak ummi!
haippp!

hehhehe...
budak2 cegitu la perangainya...
kawan dengan budak lelaki semua menan yang bdk tu ade dia nak...
tapi aku memang tak beli menan lelaki ni...
bola jer la ade..kereta ade sebijik dua...

 ni lar keje nya kalo aku tak de sekali ngan dia...
memanjat..

 ni ponn...
motip duk atas tu???
huhuuh..aku pon tak tau la...
puas hati kot...

 haih anak dara ni...
ko tgk! lagi aku marah lagi dia buat2...

time ngade2 buat manja mcm gedik2 pulak...
huhuu...
konflik identiti anak aku nih!





4 comments:

Pn. Zana said...

salam..saya miss sasu. pengedar sah shaklee . jika anda ingin kan ESP dengan harga promo, boleh dapatkan dengan saya. ESP sumber protein untuk anda. miss sasu 012- 985 1718

CikNaa said...

hadoii.. ni akak berangan nak boy ke masa peknen?

cik hani said...

amboihhh..memanjat sakan.. comel pulak tu duduk atas almari..
takpe kak...kecik lagi..memang melasak sikit..

Umi Qi said...

Haishhh kisah anak dara lebih kurang je mcm boboy nih kak jaja...kikiki...xper kecik lg...x tau apa lg kak..layan ajer