Tuesday, March 19, 2013

:: Alhamdullillah ::

errrmmm...
arissa dah pandai ikut ummi atau abah solat..
tanpa skip 1 rakaat pon...
kira ni satu perkembangan ar..
biasanya dia ikut kejap jer pastu main2....
alhamdullillah...kalo benti solat kat masjid mana2 pon arissa akn ikut aku solat...
so skrg ni mana g aku kena bawak telekung dia...
hehehe

ambik wuduk pon da tau..
tp ambik cara dia ar....
kdg2 tertinggal nk basuh telinga...
kdg2 basuh rambut dulu baru tangan...
tp fisrt dia tau kumur then basuh muka..
pastu cacamerba...last2 basuh kaki...
kira boleh la tu arissa... ;-)

sebelom nak solat dia mmg nak ambik wuduk dulu...
alhamdullillah...
cepat belajar bdk ni wpon sgt banyak akalnya...
hehehhe..

 pic sket blurrr....sbb curik2 snap pakai henpon....
henpon lak cap ayam...cani la jdnya...ngeh2x..
xleh bg dia nampak...nati dia dtg kat aku...

alhamdullillah....
[eh ummi tak solat skali ker??? eeeerrrrr.....]
keje snap pic jer ummi nih...haihhhhh!





pasni kena ajar pulak bacaan dalam solat...
hope semuanya ok...










7 comments:

cik dah faridah said...

pandainyer....

e k i n ♥ y u s r i said...

alhamdulillah
x sbr nak ajar zara plak
insyaallah

Ibu Dhia said...

akak, mane beli telekung tu?? alaa nak jugak... merata dah cari tak jumpa la saiz dhia..

ctmah said...

Alhamdulillah..comelnya arissa

Aty_Fared said...

Sejuk jer hati tengok..:-)

CikNaa said...

bagus nye kakak..
nak ajar si afiq tu ape dia tau?
sibuk tarik sejadah kite.. huhu.

ch@ said...

comel. tahniah buat akak dan suami.