Thursday, March 14, 2013

BesT kalo haRi2 giNi..... ;-)

haRi2 CaMane ek???

hehehhehe...
cam aku lalui semalam...dan dua hari lepas...

ko nak tau tak???
balik keje dah lewat,  sampai umah kul 6.30ptg...

pas amik arissa..masuk umah ....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaaaaa.........

 
 makanan dah sedia terhidang!!!!
tq yer laling!!!!
  
ni semua laki aku yg masak....
tomyam campur + kailan goreng + telur dadar + sotong&udang goreng tepung
=
eeeeerrrr...... KENYANG!

bab masak ni laki aku mmg boleh la..nak kata terror sgt tu tak la kot...
terror lagi aku la...hahhahha [nak jugak]

TP
 kalo dia yg masak mmg akan complete 2/3 lauk...
tu kalo dia rajin...
kalo tak berapa rajin dia kan masak 2 lauk...
sayur + ikan/ayam/daging..
tp malas2 dia pon mesti complete...

cer tgk nih.....

 
 ayam masak merah + kailan goreng ikan masin

ini dia
 air sirap limau!

kalo aku memanjang jerk malas nye...
xde aku nak bancuh air ke hape...
air kosong sudah!!!

maksimum aku akan masak 2 lauk shj!
sayur & lauk utama....


hahhahahha...
nasib la dapat binik pemalas cam aku....


mcm bagus2 jer ko cter pasal laki ko tu kan jaja oiii...
haihhhh

tak la aku kata laki aku tu rajin....
walaupon dia boleh masak..
tp mmg tak selalu pon dia masak...
dah kata lelaki kan...
masak bila ade MOOD shj....
 hehhehhe

xpe ...aku tetap bersyukur!!!
dan sebenarnya...kalo HARI2 camni aku lagi BERSYUKUR!!!
[dalam maksud tuh]
 hahhahhaha





   



 

ps : camana pun rajin dan malasnya suami kita, kita harus bersyukur... ;-)
 







3 comments:

With Julia said...

umi jaja....best yerr husband rajin masuk ke dapur...syukur dpt tgk dari jauh tau jaja...uwaaaaa marvelossss

CikNaa said...

wah suami masak sedap2 eh.. bagus2..
suami ciknaa harapkan dia jaga anak, ciknaa jela yg perang kt dapur.. tu pun dh syukur sgt.

ch@ said...

untungnyaaa.