Tuesday, March 5, 2013

NAK JADI BABY...

ASSALAMUALAIKUM.......

hai...pd sape2 yg baca blog aku!
mcm chipsmore kan???
kejap ade...kejap menyepi...
hahahhaha....
 ntah...
mood menaip dah ke bulan agaknya...

ni ade sorang anak kecil...usia dah nak masuk 3y...
tp perangai berlakon nak jd baby menjadi2....

dah sudah nya mak nye pon berlakon la melayan baby...
main2 auu cakkk!!! cubit2 pipi...cuit2 dagu....
sambil nyanyi2 pakai kan pampers... 
bagi botol bedak kat tangan baby...umpan suh duk diam...
kalo x ngan cara tu, ready la si emak marathon kejar si anak!!!

time mandi...
mandi nak mandi lam besen....
kaki pon dah terlebeh dr besen tu......
eerrr...siap request nak air suam2....
si mak ni melayan lagi..x nak bagi anak menangis!

tu time mandi...



pas mandi nak kena bedung pulak....
aihhhh...sanggup pulak tu...
kecik2 x nak bedung! 





ni sume penangan selepas jupe sepupu dia la ni....


ni dia Aish Eeman...

sepupu arissa@adik arissa
anak sedara aku..
merangkap anak susuan aku


:: sayaaaaang aish dan arissa byk2 :-) ::





4 comments:

cik dah faridah said...

hahaha...cik dah tahu sebab ape....nak adik baru la tu..hik..hik

Aty_Fared said...

Heheh...die nak ummi nyer belatih tuh..hint mntak adik...weeeaaaaa...:-)

With Julia said...

Suka tgk gelagat anak2 nak membesar tau dear...hehhe nak adik ler tuh umi...pandai kasi hint terbaik punya...hahha siap request nak mandi dlm besen baby smpai x muat kaki tuh...alahaiii anakku sayang...:D

iietamalek said...

feeling feeling baby gitu...
hehe